Top 10 narzędzi marketingowych dla rozwoju Twojej marki

Poniżej znajdziesz listę narzędzi marketingowych, które wesprą Twoją pracę w zakresie promocji marki online oraz sprzedaży. Większość z tych narzędzi stosujemy od wielu lat, część poznałyśmy relatywnie niedawno i od razu się w nich zakochałyśmy.

Dodatkowo, listę tę uzupełniamy o tańsze i równie dobre odpowiedniki ALBO programy ze sobą współgrające dla stworzenia pożądanego celu. Dzięki temu możesz wybrać, z czego wygodniej Ci korzystać.

Mamy nadzieję, że ten post okaże się dla Ciebie pomocny, a także uzupełni Twoje zbiory i poszukiwania. Klikając w niektóre nazwy, otworzy Ci się osobna karta z linkiem do danego narzędzia

  1. Autoresponder

    Getresponse
    Mailerlite

  2. Strony zapisu i podziękowania (landing page i thx page)

    Mailerlite
    WordPress – motyw Avada z opcją wyłączenia nagłówka

  3. Grafiki

    Canva
    oraz do pobierania zdjęć bezpłatnie: Unsplash, Pixabay

  4. Webinary

    GetResponse
    WebinarJam
    YouTube Live
    Facebook LIVE

  5. Live na FB

    Belive.tv
    StreamYard

  6. Planowanie postów (w zespole lub samodzielnie)

    Kontentino
    Creator Studio Facebook i Instagram (od Facebooka)

  7. Słowa kluczowe

    Keyword Planner
    Blaster Suite (video marketing blaster)

  8. Montaż video

    HitFilm Express
    Davinci Resolve

  1. Podcast nagranie i montaż audio

    Audacity
    Dyktafon na telefonie z podłączonym zestawem słuchawkowym

  2. Przyjmowanie płatności online

    Paypal
    Tpay.com

Skoro już tu jesteś, być może zainteresuje Cię odpowiedź na pytanie:

Dlaczego wiele osób mimo znajomości i dostępności wielu narzędzi, nie korzysta z nich regularnie i świadomie – dla zwiększania społeczności gromadzonej wokół swojej marki?

Na to ma wpływ kilka czynników wewnętrznych – związanych przede wszystkim z przekonaniami o sobie, swoim potencjale czy wizji na rozwój marki osobistej (lub też z brakiem głęboko zakorzenionego motywu jej budowania).

Podczas obserwowania naszych klientów, gdy oni rozwijają swoje firmy w internecie, zdążyłyśmy już wyraźnie zauważyć jak ważne jest odpowiednie nastawienie (mindset) i otwartość na poznawanie nowych możliwości. Ok, jest wiele osób, która ma zasoby finansowe do zlecenia różnych zadań firmą zewnętrznym. Jednak jest też wielki odsetek osób, która chce własnym sumptem stworzyć coś fajnego na bazie własnego doświadczenia, a zlecać dopiero w miarę rozwoju.

Działanie samodzielnie i nauka korzystania z tych narzędzi może mieć wiele plusów. Pod warunkiem, że poza otwartością, będziesz też pamiętać, aby nie nakładać na siebie zbyt dużej presji. Staraj się tym raczej bawić i odkrywać nowości, jak robią to małe dzieci, zamiast próbować na siłę biczować się lub walczyć z jakimś narzędziem.

A jeśli będzie Ci brakowało sił i pomysłów, jak coś w danym narzędziu przejść, aby otrzymać wymarzony efekt, pamiętaj że YouTube ma wiele odpowiedzi oraz jest wiele osób w tematycznych grupach biznesowych, które na pewno Ci pomogą.

Tylko się nie zatrzymuj.

BUDUJESZ MARKĘ OSOBISTĄ, KTÓRA MA OBIECUJĄCY POTENCJAŁ I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ?